۵ پاسخ

صدالبته رفلاکس
ببرش دکتر قطره میده خوب میشه

اروق داره سینه رو بیار بیرون اروقش بگیر دوباره بهش بده

رفلاکس شدید حتما باید دارو بگیره عوارض بی توجهی به رفلاکس هم از گوگل بردار عزیزم

رفلاکس

رفلاکس یا کولیک

سوال های مرتبط