سلام ماماناپسرمتب شدیدداره 3ساعته جیش نکرده

۳ پاسخ

آب بدنش کمه اگه نمیخوره با سرنگ بهش مایعات بده

با قاشق اب بهش بده

خب ببر دکتر عزیزم
احتمال اب بدنش کمه

سوال های مرتبط

مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته یازدهم بارداری