۸ پاسخ

بهتر از ۴ ماهگی بود برام

نه اوکیه

واسه ما دوتا تزریق بود دوتام خوراکی
دختر من ک اصلا اذیت نشد 🥰

برا ما دوتا پا دوتا خوراکی سبک بود عزیزم

دوتا تزریقی هست نسبت به چهار ماهگی بهتره چون تکرار همون واکسن دوماهگی و چهار ماهگی هست

نه خیلی سبک بود ن تب کرد نه گریه هیچ بهتر چهار دو ماهگیش بود دوتا تزریقی دوتا خوراکی بود

خیلی🥺🥺🥺

نه اتفاقا
خیلی سیگار از قبلیا بود
یه تزریق و دوتا خوراکی

سوال های مرتبط

مامان نینی خوشمل💙🧿 مامان نینی خوشمل💙🧿 ۱۱ ماهگی
مامان مهراد و‌ رادین مامان مهراد و‌ رادین ۱۷ ماهگی
مامان 👶💙علیرضا 💙👶 مامان 👶💙علیرضا 💙👶 ۱ سالگی