۲ پاسخ

من یک ساله از پوشک شورتی مای بی بی استفاده می کنم و خیلی پوشیدنش راحته اما متاسفانه جدیدا خیلی کیفیتش اومده پایین

شرتی مای بی بی حرف نداره واقعا
پوشک الارا تموم شد امشب رفتم بخرم شرتی نبود معمولیش گرفتم در مقابل شرتی مث دستمال کاغذیه با اینکه یه مارک هستن ها ولی فرق دارن کلی و قیمتشون یکیه تقریبا

سوال های مرتبط

مامان باران و بهار مامان باران و بهار ۱ سالگی