۷ پاسخ

من از اول مولفیکس مای بی بی و ببم رو استفاده کردم و دخترم به همش حساسیت نشون داد به تنها مارکی که واکنش نشون نداد هانیز بود و فوق العاده راضیم ازش عالیه

والا از مولفیکس اشغالی بهتره تا مولفیکس میبستم دخترم همش عفونت میگرفت الان خداروشکر مای بی بی میبندم خوبه شلم بشه من میبیندم چون ضد حساسیته. توام شورتیشو بخر

مای بیبی شورتی فقط

عزیزم من اکثر برندارو امتحان کردم واقعا هیچی مای بیبی نمیشه حتی سری جدیدش که نازک شده و کیفیتش افت کرده

بارلی

مای بی بی شورتی خیلی عالیه‌ که

هانیز

سوال های مرتبط

مامان لنا👼❤️ مامان لنا👼❤️ ۲ سالگی