من اوایل بارداری گرفتم الانم میترسم ولی من هر روز اسپند دم کردم دونه هاشو ها آبش رو زدم به موهام هیچ ایرادی هم نداشت
اگه مشهدی هستید یه سالن هست که تضمینی کارش برید اونجا،اگرم نیستید شامپو نرم کننده بزنید و شونه کشی با شونه مخصوص هر روز باید بری حموم تا کامل تمیز شه
روزی دوبار برو حموم شامپوشو بگیر استفاده کن بعد باشونش شونه کن
سرکه بزن
اسفند با گوشت کوب یکم له کن بجشون آبشو بریز سرد بمونه چندساعت
روغن زیتون بزن بعد پلاستیک بپوش بمونه بعد شونه ای مخصوص شانه کن
یه هفته اینا رو همش کنی از بین میره
وااای فقط همینو کم داشت بارداری ... شامپو بخر و به دکترت بگو حتما مبادا خودسر چیزی استفاده کنیااااگ
شامپو شو بگیر استفاده کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.