باید بگی بارداری حالا هرجا که میخواهی دارو بگیری یا چیزی
من دقیقا دوماهم بود که دخترم از مدرسه شپش گرفت انقدر میترسیدم خودم بگیرم که نگو… براش محلول و شامپو ضدشپش گرفتم و وقتی روش رو خوندم نوشته بود برای زنای باردار قابل استفاده نیست،حتما حواستون باشه
اسپند بجوشون آبشو از صافی رد کن بریز تو آب پاش اسپری کن کف سرت وموهات بعدش ی کلاه یکبار مصرف یا پلاستیک بکن سرت دوسه ساعت نگه دار بعد برو حموم نرم کننده بزن ب موهات با حوصله چندین بار شونه کن هیچی نمیمونه توسرت هرچی هست میاد و تموم میشه تضمینی گفتم برو امتحان کن این بلا دقیقا 32هفته ک بودم سرمنم اومد موهاتو کوتاه نکن حیفه منم دقیقا موهام تا زیر باسنم میاد بااین روش درمان کردم موهامو اصلا هم کوتاه نکردم هنوزم ک هنوزه هر هفته همین کارو محض احتیاط میکنم تا38هفته ک موهامو رنگ کنم خیالم راحت بشه
اگه امکان داره موهاتو کمی کوتاه کن
بعد همون نرم کننده های موی لطیفه که جعبه صورتی دارن بگیر خیلی بزن به موهات که نرم نرم بشه و خوب سرت شونه کن میگن بی تاثیر نیست
چندبار تکرار کن بلکه خوب بشه با سرکه هم من شنیدم سرت بشوری ازبین میره
چون اون محلول های مخصوص توی بارداری میگن خوب نیست
اسپری مخصوص برا لباس و لحاف و بالش بگیر اونم بزن به بالش ها و تخت و لحافت
عزیزم بهترین کار اینه که طبیعی درمانش کنی داروخونه ها محلول دارن که هم میتونی به ر بزنی هم به بالشت و میل و… اما تو بارداری نمیتونی استفاده کنی…یه اب پاش بردار اب و سرکه رو قاطی کن و در طول روز چند بار با شونه مخصوص شوش که داروخونه داره خوبه خوب شونه کن که بریزن بعدم موهات و خشک کن نذار مرطوب بمونه… بعد کلاه یکبار مصرف بگیر و شبا قبل از خواب با روغن زیتون خوووووووووب موهات و اغشته کن باید خیلییی زیاد بزنی که انگار موهات و شستی…تاصبح با کلاه بخواب چند روز این مراحل و تکرار کنی درمان میشه به امید خدا
شپش هارو بکش با ناخنت🤣🫤
شامپو هم بگیر بزن فکر نکنم اتفاقی بیافته
بعد توی حموم با شونه مخصوصش جدا کن از موهات
سرتو با سرکه بشور بعدش با سشوار داغ خشک کن
بعدش روغن نارگیل بزن فردا صبح برو حموم بشور دوبار تکرار کنی میمیرن ولی جنازشون میمونه🤣🤣
شامپو نرم کننده لطیفه بگیر توبطری با آب حلش کن یکم رقیق بشه بعدش برو حموم موهاتو خیس کن و ازاین محلول بریز همه جای سرت حسابی نرم بشه موهات بلنده بعد خوب بااین شونه های دونه ریز شونه کن وبکوب زمین هرچی باشه میافته بعدش اگه ادامه دارشد بازم حل نشد از داروخونه یه محلول بگیر بگو حتما بارداری🥲
از کجا گرفتی من فوبیامه☹️
سرتو. با سرکه بشور شامپو شپشم هست داروخانه ها دارن
برو داروخونه شامپو بگیر. سس مایونز چیه آخه . عهد دقیانوسه مگه.
یه قطره برای شپش هست تو عطاریا دارن بوی سیر و سرکه میده هفت تا قطرش رو به هفت تا نقطه مختلف پوست سرت میزنی و سه روز هم حمام نباید بری .همه شپش ها میمیرن
ولی نمیدونم تو بارداری هم میشه استفاده کرد یا نه
فقط قطره کیمیا بگیر .من یه بار زدم دو سال پیش همشون نابود شدن
اسپند و بجوشون بزن با ابش سرتو بشور بذ بزار بمونه رو سرت یکی دو ساعتی
سس مایونز هم خوبه بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.