۴ پاسخ

اگ جفتشونم بگیره خیلی خوبه پسرمن قبلا جفتشونم میگرف ولی الان سینه رو انتخاب کرده وشیشه نمیگیره امشب سه ساعت گذاشتم پیش شوهرم خودم رفتم بیرون خیلی اذیت کرده باباشو....

استرس چی مهم اینه بچه خوب سیر شه

بستگی به نوزاد داره من دوقلو‌دارم شیشه دکتر براون گرفتم که هم سینه بگیره هم شیشه اما یکیش دیگه سینه نمیخواد اون یکی هر دو رو دوست داره. زیاد سخت نگیر خودتو اذیت نکن

منم از ترس همین قضیه فقط سینه خودمو دادم دیگه شیشه کلا نمیگیره اکثر بچه ها یکیشو انتخاب میکنم اگه از الان شیشه بدی دیگه کم کم سینتو نمیگیره حیفه

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونه مامان یکی یدونه ۱۴ ماهگی