۲۰ پاسخ

نه اصلاااا یک لحظه دلتنگ نمیشم
ادم باردار میبینم عصبی میشم

من‌حاملگی وحشتناکی داشتم‌تا لحظه اخر تو اتاق عمل بالا میاوردم اما دلم برای اون موقع که بچم تو‌شکمم‌ تکون میخورد خیلی تنگ میشه

حالم از بارداری بهم میخوره زن باردار میبینم رنگم زرد میشه

🥹واییی منم همینطور
ولی الان ک بغلمه روهم دوسدارم ♥️

من هنوزم گاهی مراقبم به شکم نخوابم یادم میره زاییدم

اصلا خودت حاملگی مشکلی نداشت ولی جنگ واعصاب خوردی زیاد داشت اخراش آواره بودم من

منکه دلم خیلی تنگ شده همش میخوردم میخوابیدم😂 خیلی حال میداد الان نی نی خیلی اذیت میکنه از خواب و خوراک و هزارتا چیز دیگه افتادم

سگ ترین دوره عمرم بود

منم تنگ شده دلم
ولی الان بیشتر دوست دارم🥺🥹

من دلم برای تکوناش تنگ میشه
بعضی وقتا منتظرم ضربه بزنه 😄

اسم بارداری و ادم باردار میبینم پنیک میشم 😂

من که خیلی عذاب کشیدم.. خیلی خیلی
ولی دلتنگ اون تنهایی ای که داشتم میشم
الان تنهایی وجود خارجی نداره🥱

خدا وکیلی اصلااااا
خیلی دوران حال بهم زنی هست
نه میتونی بخوابی
نه بشینی
نه چیزی راحت بخوری
اه اه

نهههههه اصلا
بارداری سخت ترین تجربه زندگیم بود
۹ ماه تهوع 🥴😷🤮

ننننن اصلا سخت ترین بارداری رو داشتم روزوشبم بستری بیمارستان بودم🫠

وای منم دلم تنگ میشه خیلی خوش‌ میگذشت

یادش بخیر … منم خیلی دوسش داشتم دوران خیلی خوبی بود دلم می‌خواد باز 🥺♥️

منم باوجود دوقلو حاملگی خوبی داشتم.
استرس خرکی زیادی داشتم نمیزاشت لذت ببرم

وااای دقیقا منم حاملگی خوبی داشتم
اره واقعا دلم تنگ‌ شده

من اگر برگردم عفب بیشتر لذت میبردم از حاملگیم

سوال های مرتبط