عزیزم فقط گریپ میکسچر نرس هارویز جواب بگیر خیلی خیلی آروم میشه من اکثر قطره هارو امتحان کردم آخر با این جواب گرفتم
نمیخوام ناامیدت کنم ولی تقریبا هیچ راهی جواب نمیده. فقط باید تحمل کنی تا ۳-۴ماهگی
صدای سفید هم امتحان کن. بعضی بچه هارو آروم میکنه
عزیزم منم همین مشکل رو دارم
دیگه نمیدونم چکار کنم
فقط خداکنه زودتر دوره اش بگذره
منم بچم مثل تو بود دیگه داغون شده بود از بس گریه میکرد و هی آروم نمیشد دکتر اینو داد خداروشکر خوب شد
عزیزم من تشک دخترم و شیب دار کردم
قطره کولیک دادم
شیشه شیر دکتر براونز
موقعی ام که به خودش میپیچید اروم دور ناف و به طرف عقربه ساعت ۴انگشتی ماساژ میدادم
پاهاشم هی به سمت شکم میبردم و برمیگردونم
بعضی وقتام بزار روی دلش رو بالش
کمتر از یک ماه رفع شد
خییلیییی تاثیر دارن مخصوصا شیشه
شاید باورت نشه ولی من پسربزرگم اینجوری بود تو روسری حالت قنداق میبستمش دو گوشش اروم لالایی میخوندم اروم میشد
عزیزم رول میرابل بخر روی شکمش بزن ماساژ بده من از دیروز دارم استفاده میکنم فعلا که تاثیر داشته دوتا از خانما گفتن آب روی آتیش منم خریدم حتما امتحان کن
بابد صبر کنی دوره اش بگذره منم همش دخترمو میچرخونم رو دست داغون شدم تقریبا تا ۲.۵ ماهگی خیلی شدید بود. از ۵۰ روزگی گریپ میچر دادم بهتر از بقیقه بود
امتحان کن انشاالله جواب میگیری
گلم یکی از همسایه هامون گف بادیون رو اسیباب کن ک مث ارد پودر بشه با ی تیکه نبات کوچیک
روزی دوبار خیلییی کم مث ی عدس تو قاشق بریز و با شیر خودت قاطی کن با قطره چکون بده. گف عالیه دوتا نوشو همینجوری بزرگ کرده.
من امشب دیونه شدم باهاش ایقدر بچم گریه کرد هلاک شد خودمم باهاش گریهدکردم داغونم داغوت😭😭😭
دختر منم کولیک داره خیلی گریه و بیقراری میکنه. وقتی بیقراریش شرو میشه قطره کولیک اید میدم. هودو روشن میکنم و کنارش بچه رو تو بغلم میچسبونمش و حالت بالا پایین تکونش میدم. معمولا با این روش اروم میشه و میخابه. ولی بعضا ایناهم جواب نمیده که اون وقت با ماشین میبریمش بیرون. تو ماشین میخابه صد در صد
قنداقش کن فقط دستاشو ببند،حرکات دستاش باعث میشه دلش بیشتر درد بگیره،قنداقش کردی ب شکم بگیرش تکونش بده گهواره ای تا خواب بره
شربت گریپ میکسچر هم خوبه
دقیقا منم کمرم دیگه خشک میشه🥲به شکم میخوابونمش رو بالشت ، یکم اروم تر میشه حدقل چند دقیقه گریه نمیکنه
قطره بی بی کر هم یکم موثره
اگرم شیر خودتو میخوره میتونی از عطاری کلپوره بگیری بخوری شیرتو صاف میکنه بچه کمتر نفخ میکنه
دایمتیکون
کولیکیز
ایندوتاعااالین عالی
قطره کولیف و شربت گریپ میکسچر و پدی لاکت دکتر داد واسه پسرم عالی بود خدارو شکر خیلی بهتر شده خودمم گفت لبنیات و حبوبات و سبزی و سیر و پیاز خام به هیچ وجه نخورم قبلش هم پدی لاکت و کولیف میدادم ولی مقدارش کم بود تأثیری نداشت
عزیزمکولیک یه دوره داره که باید بگذره ،اما شربت هایی که خودم امتحان کردم کولیکز و اینفاکول بوده که یه ماه دادم الان بهتر شده ، اما کنارش قطره پرو بیوتیک که کمک به تکامل سیستم گوارش نیکنه با باکتری های مفید هم بده مثل بیبی کر اگه یبوست داره یا پدی لاکت و بایولاکت برای اسهال و یبوستن ،حتما آروغش رو بگیر شکمش هم دوران خیلی اروم ماساژ بده ،شربتایی که بقیه هم گفتن خوبه فقط مهم هست به بچه بسازه مثل ایزی کول ،دایمیتیکون ،گریپ میکسچرخارجی ،اینفاکول و ایزی کول حتی ممکن دارویی مثل اهورانینی یاکامی کاف هم به بچه بیفته ،کنارش اپ وایت نویز فور بیبی رو هم نصب کن انواع صدای سفید رو داره بزار براش ،یه مدت باید تحمل کرد
فقط سشوارجواب دادبرای بچه من
خدا قوت عزیزم میگذره تحمل کن هر چند برامام هنوز تموم نشده ولی باز از اوایل بهتره
اخ از این کولیک که چقدر وحشتناکه،منم دارم از بی خوابی میمیرم 😭😓
ببین شربت پدیابست و پدی لاکت هر هشت ساعت 5قطره بده
و هروقت گریه اش زیاد شد شد سعی کن یه کوچولو با پتو دست و پاهاش رو ثابت نگه داری تقریباً مثل قندان ولی نه زیاد سفت بعدشم از گوگل صدای سشوار دانلود کن براش بزار
اونا به این زودی خوب نمیشن فقط ما با تجربه تر و آگاه تر میشیم که چطور آرومشون کنیم😞
اینفاکول خیلی خوبه دل دردشون رو کمتر میکنه
قطره کولیک پدیابست رو امتحان نکردید ؟
و اینکه براش صدای سشوار بذارید
اکثر بچه ها آروم میشن
ببین روزی سه بارشکمش ویه ربع درجهت عقربه ساعت ماساژبده سعی کن شکمش وگرم نگه داری قطره دایمتیکون وپدیابست هم خوبه خودتم زیره دم کن بخوربانبات اگه شیرش میدی کمکت میکنه
یه چیزیه اسمش نمیدونم برو دارو گیاهی شبیه چوب هست داخلش یه چیز مشکی داره میاری بیرون میریزه تو اب جوش کم ب غلظت ک رسید و سرد شد یه کم میدی ب بچه خوب میشه من امتحان کردم 🫠
شربت کولیف ازداروخانه بگیر هر ۶ ساعت نیم سی سی
دکتر برای دخترم گفته خوب بود
اینفاکول
ببین دایمکتون عالیه صدای سشوارم بزار
وای منم بخدادیگه خسته شدم ازبس گریه میکنه نفغ داره دل دردداره کولیک داره چندتاشربتم امتحان کردم ولی فایده نداره
ایزی کول و دایمیتیکون دادی؟
گرمیچرم امتحان کردی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.