دارم از خواب میمیرم ولی بچه من واسش سرشب

۲ پاسخ

وای خداروشکر بچه هام بزرگ شدن الان راحت می‌خوابم ،البته خیلی سختی کشیدم تا بزرگ بشن دو سال واسه پسرم نخوابیدم تازه ۶ ماه شب راحت می‌خوابم

واییی من چند روز دیگه🤣🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی
مامان آرتین و نفس♥️ مامان آرتین و نفس♥️ ۱۲ ماهگی