۴ پاسخ

میتونی به یکم نبات تو اسیاب بریزی تا حالت پودر بشه یا اسیاب نبود با هاون بکوبون.یه قاشق چای خوری بعد هر وعده غذات بخور با اب.شیرتم زیاد میکنه

براچی میخوری

میتونی بجوی

بشورش و به ازای هر نیم لیتر آب یه قاشق پر چای خوری بریز تو فلاکس و آب جوش بریز. ربع ساعت هم حداقل بزار دم بیاد.

سوال های مرتبط

مامان درسا🩷دیان🩵 مامان درسا🩷دیان🩵 ۶ ماهگی