من سه روژه سرکلاژ شدم الان یکم خونریزی دارم خطر ناکه ؟

۵ پاسخ

کامل استراحت داشته باش فقط، تا سرویس بلندشو حمام با کمکی برو

منم خونریزی کردم قرص آسپرین میخوری قطع کن مال آسپرین اگه دیدی زیاد شد برو پیش دکتر عزیزم

نه دکترت نگفت بهت؟

من تا ی هفته ۱۰ روز لکه بینی داشتم دوروز اولم خونریزی تقریبا نگران نباش استراحت مطلق باش شیافتو به موقع بزن خوب میشه

چ رنگیه ؟

سوال های مرتبط

مامان ماهی‌کوچک 🩷🪼 مامان ماهی‌کوچک 🩷🪼 هفته سی‌وششم بارداری