۸ پاسخ

من مینو گرایپ میدم ۱۲ قطره هر ۸ ساعت عالیه

من پدیابست میدم بعدش پستونک میدم دهنش یک ساعتی میک میزنه کلا خوب خوب میشه دل دردش

اگه موقع نفخ اذیته اینفاکول بده اگه شکمش کار نمیکنه یا اسهال میشه b b care
آب رو آتیش

گریپ میچر خارجی

قطره گریپ واتر برای سن نوزاد شما خوبه
گریمیچر نمیتونی استفاده کنی

ترجبین بده بهش از عطاری بگیر عالیع

اینفاکول برا دختر من خوب جواب داد

منم همه چی دادم فایده نداشت گریمیچر بگیر مثل اب رو اتیش دکترام تایید میکنن

سوال های مرتبط