من مینو گرایپ میدم ۱۲ قطره هر ۸ ساعت عالیه
من پدیابست میدم بعدش پستونک میدم دهنش یک ساعتی میک میزنه کلا خوب خوب میشه دل دردش
اگه موقع نفخ اذیته اینفاکول بده اگه شکمش کار نمیکنه یا اسهال میشه b b care
آب رو آتیش
گریپ میچر خارجی
قطره گریپ واتر برای سن نوزاد شما خوبه
گریمیچر نمیتونی استفاده کنی
ترجبین بده بهش از عطاری بگیر عالیع
اینفاکول برا دختر من خوب جواب داد
منم همه چی دادم فایده نداشت گریمیچر بگیر مثل اب رو اتیش دکترام تایید میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.