۸ پاسخ

ن کولیکز خیلی خوبه
اینفاکول هم خوبه ولی گرونه

اثر نداره فقط درد کمتر میکنه تا دوره اش بگذره من دخترم ۳ ماهکی اواسطش تمام شد
گریمچر ایرانی بهش ساخت

کولیکز بده هر ۸ ساعت ۱۰ قطره اروق بگیر ایستاده نگه دارصدای سشهوار بزار روی دل بزار کم کم خوب میشه

گیرمیچر

بایو لاکت شب باشیر ۵قطره میدم همه چی استفاده کردم این فقط خوب بود
داروهای دیگم کلا قطع کن
همین ۵قطره کافیه
خیلی خوب شد پسرم بقیه چیزا و زیاد قطره استفاده کردن حس میکنم بدتر تحریک میکنه

هیچکدوم اثر نداره

کولیکز هم امتحان کن

اینفاکول

سوال های مرتبط

مامان مانلی🩷🩷 مامان مانلی🩷🩷 هفته سی‌ویکم بارداری