۴ پاسخ

ساشه اس امپرازول
خوبه خداروشکر بچم خیلی اروم گرفت

خودش خوب میشه صبوری کن الکی دوا دارو نریز تو شکم بچه

من بردم دکتر دارو نداد 😭گفت باید سر کنی باهاش تا دو ماه

بچت کریر داره؟

سوال های مرتبط