مامانایی ک نینی ۲ماهه دارین
خواب نینیتون چطوره؟؟

۷ پاسخ

بیداااااااررررررررررررررر

تا یک ماه و نیم خوب بودش بعدش الان از ساعت 9بیدار میشه تا چهار پنج صبح بیدارع یکسره

اصلاااا خواب به چشمای این فسقل نمیاد😐😐

خوبه خداروشکر البته قبلا شب ساعت ۱۰ تا ۱۱ خوابش می‌برد اما الان شده یک نیم دو

خوابش خوبه
شب ها هر سه ساعت یکبار

افتضاح
قبلا که خوب نمیخوابید
الان بدترهم شده

ساعت بیدارش بیشتر شده

سوال های مرتبط

مامان برهان🤎🧸 مامان برهان🤎🧸 ۱۰ ماهگی