والا از من ۲۰ روزه افتاده رو پام هنوز خبری نیس
برا من بیشتر از ۳ هفته ای میشه اومده پایین درد هم دارم ولی هیچی به هیچی.
قراره سزارین بشم
من که خیلی اومده پایین و یه سانت دهانه رحمم بازه ولی هنوز درد یا انقباضی ندارم
از منم اومد پایین
شکم هی کم کم میاد پایین،مال منم اومده ی کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.