۵ پاسخ

والا از من ۲۰ روزه افتاده رو پام هنوز خبری نیس

برا من بیشتر از ۳ هفته ای میشه اومده پایین درد هم دارم ولی هیچی به هیچی.
قراره سزارین بشم

من که خیلی اومده پایین و یه سانت دهانه رحمم بازه ولی هنوز درد یا انقباضی ندارم

از منم اومد پایین

شکم هی کم کم میاد پایین،مال منم اومده ی کم

سوال های مرتبط