شماهم تو این هفته ها دل پیچه دارید؟🤦‍♀️🤦‍♀️

۹ پاسخ

وای من فکرمیکردم چی شده که من دل پیچه دارم چند روزهه پس نگو همه دارن اره؟

منم‌اینجوری شدم😑

بلههههه

وای اره لعنتی یهو میگیره خیلی حس بدیه مخصوصن وقتی بیرون هستم😩

فک کردم من فقط دل پیچه دارم🥴

آره دقیقا منم همینجوریم

پس چرا من از الان دارم😢😢😢

هم دل پیچه و هم بادهای سرگردان 😮‍💨🥴😂😇

بلههههههههه😩😑🙂

سوال های مرتبط

مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓💕 مامان توت فرنگی🍓💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لیا🍓 مامان لیا🍓 روزهای ابتدایی تولد