ارده هم نفاخه یا محصولات گاوی داره؟🙁

۳ پاسخ

دکتر بمن گفت کنجد نخورد ارده هم پس نباید خورد

اگه کولیک داشته باشه شاید تشدید کنه کمی

من ارده که میخورم شیرمو زیاد می‌کنه ولی نفخ فعک نکنم داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان وریا مامان وریا ۴ ماهگی
مامان رهام مامان رهام ۴ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی ۱۱ ماهگی