۴ پاسخ

از علائم دفع پروتین یا همون مسمومیت بارداری سرگیجه و تهوع و تاری دید و فشار بالا و ورم یه طرفه هست
چرا یه دکتر یا بیمارستان نمیری؟
هفتت هم بالاست

سرگیجه و سردرد علائم خطرناکیه چرا نمیرین زایشگاه؟؟

منم سرگیجه وسردرد دارم همش سرم سنگینه انگار

من یه جوری سرگیجه دارم که تا الان دوبار افتادم

سوال های مرتبط

مامان لیمو ترش مامان لیمو ترش ۱ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۳ ماهگی