از علائم دفع پروتین یا همون مسمومیت بارداری سرگیجه و تهوع و تاری دید و فشار بالا و ورم یه طرفه هست
چرا یه دکتر یا بیمارستان نمیری؟
هفتت هم بالاست
سرگیجه و سردرد علائم خطرناکیه چرا نمیرین زایشگاه؟؟
منم سرگیجه وسردرد دارم همش سرم سنگینه انگار
من یه جوری سرگیجه دارم که تا الان دوبار افتادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.