سرگیجه تو هفته من طبیعیه؟

۳ پاسخ

من آنقدر سرگیجه داشتم ختم بارداری دادن ۳۷ هفته و ۲ روز بچمو سزارین کردن

علائم خطره برو بیمارستان nst بده

سرگبجه تو هیچ هفته ای طبیعی نیست

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۳ ماهگی
مامان ملینا مامان ملینا روزهای ابتدایی تولد
مامان ملینا مامان ملینا روزهای ابتدایی تولد