۵ پاسخ

منم دقیقا کمر درد دارم و کل پای راستم بی حس میشه

من استراحت
زیاد کار کنم یا خیاطی کنم دیگه فلجم

حرکات ورزش برای سیاتیک یک خورده بهترش میکنه

برای منم چند روزه درد می‌کنه نه میتونم خوب بشینم ن میتونم خوب راه برم حتی تو خواب پهلو ب پهلو هم می‌خوام بشم درد میگیره

من دردای شدید داشتم ..فقطم با خوابیدن خوب میشد..شب میخابیدم صب پامیشدم فقط خوب بود باز ده دقیقه بعد شروع میشد....دکترم قرص کلسیم داد خوب خوب شده

سوال های مرتبط