۵ پاسخ

من که یساله تو۳۲گیر کردم دیگه😐😂

دیر می‌گذاره آخرش 😂😂 کاشکی زود تموم بشه

زایمان کردی؟

دقیقااااا

واقعا کاش میشد فردا زایمان کنم هر روز انگار ده ساله

سوال های مرتبط

مامان فرامرز مامان فرامرز ۱۴ ماهگی