۱۲ پاسخ

وزنش ک خوبه دکترا اکثرا چرت میگن

دنیا اود ۲۷۰۰ بود چهار ماهگی ۷۷۰۰ بود شیر خودمو میدم فقط

باید از ۷بالا باشه

من شیر خشک و شیر خودم میخوره تولد ۲۸۰۰ بود ۴ ماهگی ۶ کیلو

عالیه عزیزم
الکی ام شیرخشک نده
پسر من با شیرخشک ۴ ماهگی ۶۳۰۰بود

دختر من تولد ۳ کیلو بود چهار ماهگی ۷۳۰۰
شیر خودمو‌ میخوره ولی از سه ماهگی فقط تو خواب میخوره اصلا درخواست شیر نمیکنه خیلی سخته😭

پسر منم ۳/۴۶۰ بدنیا اومد چهارماهگی ۷/۵۰۰ بود عزیزم خودتو درگیر وزن نکن یکم بالا پایین مشکلی نداره

۹۲۰۰ وزنش

ن عالیه عزیزم

۷۵۰۰ بود

فکر میکنم پسر منم همین باشه دیگه
هنوز ده روز مونده تا۴ماهگیش ولی چون سه ماهگی ۶۲۰۰بوده بنظر خودم واسه چهارماهگی همین حدود بشه
یعنی کمه؟

عالبه من شیرخشک میخوره اینقده

سوال های مرتبط