دیگه وقتی رو شکم میخوابم توپ مانند حس نمیکنم... طبیعیه تو هفته من؟

۵ پاسخ

نباید رو شکم بخوابی خب

طبیعیه ی تایمی از بارداری یجوری میشی حس میکنی باردار نیستی

روی شکم نخواب بچت گناه داره. بالشت بارداری بگیر کمکت میکنه درست بخوابی

رو شکم نخواب
آره بخاطر تغییر جایگاه اندام ها ممکنه حس نکنی

سلام عزیزم من یکسری وسایل برای پسرم کادو اورده بودن ک خودم خریده بودم از قبل الان گذاشتم برای فروش با قیمت پایین ک ی کمکی ب مامانای باردار کرده باشم
دوست داشتی ب تایپک قبلیم سر بزن شاید ب دردت خورد🦋🩵

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هجدهم بارداری