۲۶تیر
9تیر تا خدا ببینیم چی میخواد
۱۱ تیر ✨️
۷ خرداد سزارینی ام ۳۷ هفته کامل میشم علائم زایمان زودرس دارم درد انقباض الانم بستریم دیشب دردام زیاد شده بود نصف شب خاستن اورژانسی سزارینم بکنن ک خداروشکر دردم بهتر شد
۲۰ خرداد
۸ مرداد
تاریخ من ۸مرداد زده ولی من سزارین میشم بنظرتون چندم تیر زایمان میکنم؟
اگه طبیعی باشم ۳خرداد.اگه سز باشم ۲۹اردیبهشت
۲۷تیر💃🩷
۶۵ دوز دیگع
۴/۲۱
اگه بمونه تا اون موقعه انشاءالله که میمونه ۳خرداد میشم 38.4روز دکتری که میرم 38.که میشه 30اردیبهشت ختم بارداری داده بهم
4/4/1405
26 اردیبهشت
تاریخ زایمان همون تاریخ ان تی قطعی هس?
۲۴ اردیبهشت❤
1خرداد
دقیق ۱۹ تیر با زایمان اولم یکی میشه
واسه من تاریخ انتی ۰۲/۲۸
ولی دکترم نامه سزارین و واسه ۰۲/۲۰ داده ، یعنی دو روز دیگه
اول ۳۹ هفته ست
۵/۱۳🎀🫂
6مرداد🥹🤰🏻
۲۴.....
۲۳اردیبهشت
۱۴ خرداد
ولی کاش اردیبهشتی بشه 🙃
۸ مرداد
اما چون سزارینم اخرای تیر دیگه
تاریخ دقیق نداده
هنوز دوماه ونیم دیگه مونده🥲🫠
۳۰ اردیبهشت
۹خرداد
من ۲۶ ام🙂😂😂ولی خب ۷ ام زاییدم🫤🚶🏻♀️
۱۴۰۵/۵/۵
۲۱ اردیبهشت اگه قسمت باشه 🫀🎀
4 مرداد
فردا یا پس فردا🤦♀️😭
23 تیر
۱۹اردیبهشت بود ولی ۱۷فروردین دخملی اومد🫠😁🥰💖
4/24
68 روز دیگه مونده 🫠🥹😍
۲۲ ام خدا بخواد❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.