۳۵ پاسخ

۲۶تیر

9تیر تا خدا ببینیم چی میخواد

۱۱ تیر ✨️

۷ خرداد سزارینی ام ۳۷ هفته کامل میشم علائم زایمان زودرس دارم درد انقباض الانم بستریم دیشب دردام زیاد شده بود نصف شب خاستن اورژانسی سزارینم بکنن ک خداروشکر دردم بهتر شد

۲۰ خرداد

۸ مرداد

تاریخ من ۸مرداد زده ولی من سزارین میشم بنظرتون چندم تیر زایمان میکنم؟

اگه طبیعی باشم ۳خرداد.اگه سز باشم ۲۹اردیبهشت

۲۷تیر💃🩷

۶۵ دوز دیگع
۴/۲۱

اگه بمونه تا اون موقعه انشاءالله که میمونه ۳خرداد میشم 38.4روز دکتری که میرم 38.که میشه 30اردیبهشت ختم بارداری داده بهم

4/4/1405

26 اردیبهشت

تاریخ زایمان همون تاریخ ان تی قطعی هس?

۲۴ اردیبهشت❤

1خرداد

دقیق ۱۹ تیر با زایمان اولم یکی میشه

واسه من تاریخ انتی ۰۲/۲۸
ولی دکترم نامه سزارین و واسه ۰۲/۲۰ داده ، یعنی دو روز دیگه
اول ۳۹ هفته ست

۵/۱۳🎀🫂

6مرداد🥹🤰🏻

۲۴.....

۲۳اردیبهشت

۱۴ خرداد
ولی کاش اردیبهشتی بشه 🙃

۸ مرداد
اما چون سزارینم اخرای تیر دیگه
تاریخ دقیق نداده
هنوز دوماه و‌نیم دیگه مونده🥲🫠

۳۰ اردیبهشت

۹‌خرداد

من ۲۶ ام🙂😂😂ولی خب ۷ ام زاییدم🫤🚶🏻‍♀️

۱۴۰۵/۵/۵

۲۱ اردیبهشت اگه قسمت باشه 🫀🎀

4 مرداد

فردا یا پس فردا🤦‍♀️😭

23 تیر

۱۹اردیبهشت بود ولی ۱۷فروردین دخملی اومد🫠😁🥰💖

4/24
68 روز دیگه مونده 🫠🥹😍

۲۲ ام خدا بخواد❤️

سوال های مرتبط

مامان آیلا🩷وتودلی🩷 مامان آیلا🩷وتودلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🌱🌼 هلسا و گلسا 🌼🌱 مامان 🌱🌼 هلسا و گلسا 🌼🌱 ۳ ماهگی
مامان نیلسو🧚🏻‍♀️ مامان نیلسو🧚🏻‍♀️ ۱۳ ماهگی