مامانای سزارین. روز چندم بخیتون و کشیدین؟؟؟

۶ پاسخ

دهم

روز دهم
ولی زودتر هم میشد برم جوش خورده بود

من روز 12 کشیدم

۱۰ روز

اولی دهم، دومی ۸م

روز دهم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مهبُد و مهوا مامان مهبُد و مهوا ۲ ماهگی