۴ پاسخ

بله میتونی بدی
پوستش هم لازم نیست بکنی
فقط خیس کن همه چیز از شش ماهگی مجازه جز شکر و نمک قند مصنوعی

عدس هنوز زوده عزیزم ۷ ماهه شد بده
دکتر گفت نفخ حبوبات توی پوستشه برای همین پوستش و جدا کنی بهتره
یا اینک از دال عدس استفاده کن برای بچه سبک تر و زود هضم تره
و حتما از چند ساعت قبل پخت خیس بذار و چند بار آبش و عوض کن 😘

سلام عزیزم من تازه داخل روبیکا گروه زدم اگه خواستی پیام بده تا اونجا سوالامونوبپرسیم واز تجربه همدیگه استفاده کنیم
Sadat8_3
بنظرم اونجا چت. کردن بهتره

فک کنم حبوبات از پایان ۷ ماهگی میشه داد

سوال های مرتبط