خانوما میگم من الان یه چند روزی هست خیلی واژنم درد میکنه طبیعیه؟

۲ پاسخ

طبیعی نگران نباش عزیزم
من از اوایل بارداریم این درد و داشتم الان دیگه واقعا کلافه کننده شده ، جوری شده که میخوام پامو بلند کنم یا پله برم بیام از درد حالم بد میشه انقد اذیتم میکنه
نترس عادیه

من واژنم نیست استخون اونجام درد میکنه اصلا نمیتونم قدم بردارم

سوال های مرتبط

مامان سام کوچولو❤️ مامان سام کوچولو❤️ روزهای ابتدایی تولد