طبیعی نگران نباش عزیزم
من از اوایل بارداریم این درد و داشتم الان دیگه واقعا کلافه کننده شده ، جوری شده که میخوام پامو بلند کنم یا پله برم بیام از درد حالم بد میشه انقد اذیتم میکنه
نترس عادیه
من واژنم نیست استخون اونجام درد میکنه اصلا نمیتونم قدم بردارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.