۵ پاسخ

اس امپرازول میدم
یک هفته دارم میدم بهتره خداروشکر

من سه ماه دادم ولی همون سه ماه خیلی دقیق دادم من ساشه اس امپرازول میدادم صبحا ناشتا خدارو شکر خوب شد دخترم رفلاکس پنهان داد اما ناگفته نماند باید در کنارش چیزایی که رفلاکسو تشدید میکنه بذاری کنار

سلام دختر شما رفلاکس پنهان داشت یا آشکار ؟و چه داروهای میدید ؟وتا کی ادامه باید داد دارو رفلاکس را تا چند وقت باید ادامه داد؟شما فاموتیدین و دومپریدون هم میدید

من از ۳۰ روزگیش دارم دارو میدم کامل برطرف نشده ولی بهتر شده

من از ۲۵ روزگی تا الان میدم فقط یکم کمتر شده خوب نشده

سوال های مرتبط

مامان alisa🫀👶 مامان alisa🫀👶 ۱۷ ماهگی