۸ پاسخ

اره خوبه من هردوساعت ۸۰تا میدم هرسه ساعت ۹۰تا

من اکثرا شیر خودمو میدم بجز مجبور بشم یبار شیرخشک بدم .. خب ۱۲۵ سیسی رو شیشه زده اندازه همون میدم دیگه یا تموم میکنه یا یکمش میمونه.. درکل خواستم بگم زیاد درست میکنم محدودیت نمیذارم خودش هرچقدر میلش میکشع میخوره .. اگرم برای شما کلا شیرخشک میخوره یبار بیشتر درست کنید ببینید بیشتر ۶۰ هم میخوره یانه گشتش باشه مشخصه

هرچقدر که میخوره و میل داره بهش بده فقط مقطعی باد گلوشو بگیر بعد ادامه بده

بعضی وقتا دو ساعت و نیم۱۲٠تا

باید بیشتر بهش بدی بچه بزرگه

اره عزیزم حجم معدش بزرگتر شده من هر سه ساعت ۱۲٠میدادم

آره دیگه سه ماهشه

عجیبه مگ گریه نمیکنه
من اگ کم بدم با گریش متوجه میشم ک بیشتر میخواد ولی هنو،تغییری نکرده همون ۹۰ تا
بعضی روزا گریه میکنه بیشتر میدم

سوال های مرتبط