اره من خارجی شو خریدم خوبه
بله من همه قطره های کولیک رو امتحان کردم نشد.آخرمگرمیچرنرس هارویز رو گرفتم عالی بود کلا دلدرداش خوب شد
اگر رفلاکس داره خوب نیست رفلاکس رو بدتر میکنه اگر کولیک داره خوبه
بله خوب بود
برند نرس هارویز
من اول خارجی نرس هارویز گرفتم خیلی جواب نداد بعد شرکت مینو گرفتم خیلی خوبه
ولی باید بالای یکماه باشه نوزاد حتما
خوبه اره
آره خوبه
باید چند روز امتحان کنی
برای من هیچ چیزی تاثیر نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.