۵ هفته خیلی زوده ک رفتی ۵ هفته ب منم گفتپوچ دو هفته دیگ از بعد اینتاریخی ک رفتی سونو دوباره سونو رو تکرار کن
تا ۸ هفته وایستا
منم ۵ هفته ۵ روز رفتم گفت کیسه خالیه .اشتباه نکنیا
چرا به خودتون بیخودی استرس میدین؟؟😑😒خب ۸هفته که پرشدی برو
زود رفتن هم هزینه ی الکیه
هم استرس و نگرانی
عزیزم خب خیلی زود رفتی برا همین میگن تا متوجه شدید باردارید سریع نرید سونو ک تو ذوقتون بخوره صبر کنید ۲ الی ۳ هفته بعد برید برا شمام چون زوده اینجور زده
منم ۵ هفته رفته بودم بزور فقط ساک بارداری رو دید ده روز بعد هم بچه بود هم قلبش ، ۵ هفته فقط برای ساک بارداری هستش نه جنین
استرس نداشته باش
من پنج هفته تشکیل نشده بود ۷ هفته رفتم تشکیل شد با ضربان قلب
زود رفتی بابا من 7 هفته و 2 روز قلبش تشکیل شده بود
بزار 7 یا 8 هفتت کلا پر شد برو استرسم ب خودت نده
به منم گفتن ساک هست فقط هیچی دیده نمیشه احتمالا پوچه دو هفته بعد میخوام برم به امید خدا
قربونت خیلی زوده یکم فرصت بده چرا الکی عجله میکنین که استرس بیخودی به بدنتون و اون بچه بنده خدا میدید استرس نداشته باش الان که نشون نمیده اصن
عزیزم اهل مراغه هستی
زود رفتی
گفتن پوچه
نمیشه تا ۶،۷ هفته صبر کنی؟
مال منم هیچی نبود تو زرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.