بچها گذاشتن آیودی درد داره؟ سخته؟

۳ پاسخ

نه گلم 'خیلی راحته 'بعدشم باید بری یه سونو بدی که خیالت راحت شه سر جاش هست

خیایلا تو همین گهواره گفتن با آیو دی هم گذاشتند ناخواسته حامله شدند میگند برا جلوگیری مطمئن نیست

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۷ ماهگی
مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی
مامان دخملای شیطون🕶 مامان دخملای شیطون🕶 ۸ ماهگی
مامان آیهان‌کایان🐣 مامان آیهان‌کایان🐣 ۳ ماهگی