۵ پاسخ

بستگی به زمان تولدش داره

عزیزم یمقدارکمه

دختر من ماه قبل ۱۰ بود ب نظرم خوبه
قد رو خوابیده گرفتن یا ایستاده؟؟؟

عزیزمممم😍
نسبت ب قدووزن تولدش میگن خوبه یانه عزیزم ک رونمودارهس یانه

نمیدونم،اگه رو نموداره که خوبه،پسر من ۱۲کیلو با قد ۸۹عه تیرمیشه ۲سالش

سوال های مرتبط