۲۷ پاسخ

من اصلا دلم تنگ نشده
تا هفته ۳۵ سرکار میرفتم و همش نگران بودم

یاخدااااا
من اصن دوسش نداشتمممم‌
چون همش استرس داشتم اتفاقی بیوفته

دست بکار شو خب 😂

خیلی دوران خوبی بود من دوتا دارم وگرنه دلتنگ میشدم حتما یکی ویگه میاوردم😂

وای نه شیرین بود ولی سخت بود
اولش ک تا ۴ ماه ویار داشتم
اخراشم که انقباض داشتم شکمم مث سنگ میشد نمیتونستم به هیچ طرفی بخوابم

والا برای من هم بارداریش دهنم سرویس شد هم بعدش هم حالا

آره منم دلم تنگ شده برای دوران بارداریم دارم لحظه شماری میکنم دخترم دوسالش بشه بریم اقدام دومی
البته با 24 ماه موافق نیستم چون دیگه به ماه8 که میرسی دوست داری انتظارت تموم بشه دیگه

خوشبحالت ک خوب بوده دلتنگی من ک متنفرم 😕

وای یا ابلفضل فک کن دو سال که میگذشت دیگه میترکیدیم😂

وای به هیچ عنوان ، من سه قلو بودم ، همش استراحتی ، آخرم شیش ماهم ک پر شد بیمارستان بستری شدم ، تا یک ماه ، که هفت ماه زایمان کردم ، یادم میوفته تنم میلرزه

وااااای نه اصلاااااا درسته ویار نداشتم هیچی نمیفهمیدم ولی اصلا دلم نمیاد

مخصوصا خوابش

منم بخدا🥹 بنظرم تنها استرس بارداری اینه که باید حتما بری دکتر تا متوجه بشی بچه حالش خوبه وگرنه هیچ استرس و مشکلی نداره من خیلی دوست داشتم با اینکه کل مدتشو من داشتم کارای بعد زایمانو دیت تنها میکردم🥴😂

منم خیلی دلم واسه بارداریم تنگ شده عاشقش بودم عالی بود
دلم واسه تکونای گندمم تنگ شده

وای نه من اینقد بدددد بود که نه دوس دارم برگردم نه دوس دارم دوباره باردار شم ویارم خیلی بد بود همشم فشارم پایین بود زیر سرم بودم همش😣🥺

دوستم حامله اس ۴ ماهه شه اونقدر لاغر شده شبیه معتادها شده میگه گاش زودتر تموم شه بتونم غذا بخورم نه میتونه غذا بخوره نه میتونه دسشویی بره یبوست شدید داره

خیییلی خیییلی دلم تنگه برا اون موقع، منم شکر خدا بارداری خیلی خوب و راحتی داشتم، البته خودمم آسون میگیرم..

ولمون کن توروقرااااان من‌ جر خوردم‌سر دوتا

دلتنگ که بشی ینی بی بی چک مثبت تو راهه😮‍💨😅

من برام کابوس بود وای یاد بارداریم میفتم لرزم میگیره

اووووووف نه اصلا🤕🤕🤕🥴🥴🥴
خیلیی سخت گذشت ازهمه چی بدم میومد همش حالت تهوع داشتم🤢🤢

منم دلم خیلی تنگ شده بارداریم خیلب خوب بود ولی بعدش چیزای بدی تجربه کردم🥲

وای منم خیلی خوب بود🥰

وای من ک مُردم تو حاملگی
وقتی بهش فک میکنم گریه م میگیره ازبس سخت و وحشتناک بود😰

آره واقعا دوران بارداری خیلییی قشنگه

من اصلا خیلی سخت بود برام
شیوا جان پسرت راه میره؟

والا من دلم برا ازلدی قبلبارداری تنگه

سوال های مرتبط

مامان آناهید 🩵🪷 مامان آناهید 🩵🪷 ۱۵ ماهگی