بچه ها دلم برای روال عادی زندگی تنگ شده.

۸ پاسخ

انشاالله بعد پیروزی روال عادی خیلی بهتر از گذشته میشه

منم

منم منم

هممون همینیم🥲🥲

آی گفتی🥹

به کوتاهی آن لحظه شاد که گذشت غصه هم میگذرد.....

منم...

همچنین

سوال های مرتبط