راستش منم همیشه همین فکرو میکنم من حس میکنم از وقتی علی به دنیا اومده دیگه شوهرمو مثل قبل دوست ندارم نمیدونم چرا ولی حس میکنم اون عشق اونروزا دو تیکه شده نصفش برای علیه نصفش شوهرم😓
خداروشکر برای وجود بچهامون اما اره واقعا بخدا همینه من همسرم روزی چن بار قربون صدقم میرفت دستامو بوس میکرد همیشه بغلم میکردم یکسره اینور اونور حتی شده بود باهزار تومن و یه موتور کیف دنیارو میکردیم فیلم دیدنمون غذا خوردنمون و.... اما کلا فاصله افتاد بینمون تهش ی بوس سلام و خدافظی مونده و تمام !!!تموم توجهمون و علاقمون و هدفمون پولمون فکرمون زندگیمون کجا رفتن نرفتنمون شده بچه بچه بچه
تا تجربش نکنم نمیدونم واقعا
من دلم لک زده حتی دو ساعت با شوهر بدون دخترم تنها باشیم ولی شوهرم متوجه نیست وگرنه دخترمم میتونم پیش مامانم بزارم خیلیم بهش خوش میگذرد دخترم ، مامانمو خیلی دوست دارد
چقدمواااااافقمممممم
منم همین فکرو میکنم و تا بحال بعد چهار سال هیچ اقدامی نداشتم میگم هنوز زوده دلم نمیخواد این زندگی دونفره باکلی لذت پر از دغدغه بشه
اما از طرفی هم خیلی نگرانم که نکنه ی وقت دیر بشه 😭 خیلی دوراهی سختیه
خیییییلی با حرفت موافقم ب همبن دلیل هم تا ۴ ماهگی پسرم دچار ی نوع افسردگی بی هویتی شده بودم اصلا نمیتونستم بپذیرم محدودیت داریم تو بیرون رفتن پیش خابیدن .فیلم ً دیدن و همه چی بعد بچع احساس کردم زیر و رو شد
دقیقا
موافقم
ولی بازم برگزدم عقب بچه دارمیشم
بالینکه دلم برای روزای قبل بچه داری در میکشههههه
و
جفتش خوبه ما قبلش هم زندگی خوبی داشتیم و شیرین بود ولی الان ی مدل دیگه برامون شیرینه
منم دلم خیلی برا اون روزا تنگ شده اولاش خو میخاسم افسردگی بگیرم
اون وقتایی که خوابش میاد و نمیخوابه من میخوام هم خودشو هم خودمو جروار کنم اخه خیلی رو اعصابه تویی که خوابت میاد چرا نمیخوابیییی اخهه
اره واقعااا موافقم و بعد بچه دیگه هیچی هیچی مثل قبل نمیشه 😥🥺
دقیقا بخدا منم احساس میکنم اینجوری شدیم همش تو دلم غصه میخورم
والا ن قبلش شیرینی دیدم ن بعدش🚶♀️
آی گفتی
چقدر موافقم با حرفتون!
منم خیلییی دلم تنگ شده برای دو نفره هامون
دونفره هامون خیلیی قشنگ بود،عشق و حال بود و همه چیمنظم و مرتب
الان ن دیگه ،،، تایم آزادمون داره صرف شیر خوردن .حموم دادن . غذا دادن . تمیز کردن . خوابوندن محمد میره
ی تلوزیون نمیتونیم ببینیم
۲۴ ساعته درحال بازیگوشیه
غذامون سفره رو میکشه از زیرمدن همه چی ریختهمیشه رو زمین
دقیقااااااا موافقم باهات
کاملا موافقمممممم👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻
کاملا موافقم و میدونی به خود همون ادما و شخصیتشون مربوط.
منم ناراضی نیستم و خداروشکر برای وجود بچم ولی اون دوتایی و حال و هواش و ارامشش خییلی خوب بود
اصلا دنیا و زندگی و دغدغه ادما فرق میکنه...واسه همین میگم ب همه تا میتونید دوتایی کیف کنید بعد بچه بیارید
دقیقا موافقم
با این که بچه خیلی شیرینه اما واقعا انرژی رو از آدم میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.