اوووف چقدر خستمون کردن این سررااان ها دیگه چقدر باید بخاطر بیسوادی و عقاید مضخرف آخرالزمانیشون تاوان بدیم واقعا خیلی خسته و دلسرد شدیم
یعنی قشنگ ریدن وسط جوونیمون😑
چقد زمین خوردیم و بلند شدیم ولی دیگه جونی نمونده واسمون
من بشدت خسته م
من خیلی خسته و عصبی شدم این مدت
از ما ک گذشت این طفلای معصوم چی میشن❤️🩹
دقیقا برای همین دلم میخواد ادامه پیدا کنه تا یا اون طرفی از بین برن با این طرفی دیگه نمیخوام جوونی بچمم تباه بشه
خیلی قشنگ و واقعی بود 🤌❤️🩹
من تا عقد کردم افتادیم تو سختی ها و دوران پر فراز نشیب خاورمیانه یه عده نشستن اون بالا مملکت میگن چی بشه چی نشه تاثیراتش تو زندگی ماست کاری هم نمیشه کرد سوالای مهم تاریخ داره نوشته میشه
عمرمون گذشت خدا کنه بچهامون جوونی کنن اینده خوب و شادی داشتن باشن 😢
هی بابا اول کرونا بعدم همش به هم ریختگی اوضاع و جنگ من بیشتر دلم برا بچم میسوزه که بچگی نکرد
فک کنم همه مون همین قدرخسته ایم😭😭😭😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.