هزینه ی آیودی چند میشه؟

۳ پاسخ

من ۵ ماه پیش گذاشتم ۳ با سونوگرافی شد ۳
ولی بعدشم دارو و باز سونوگرافی گرفتم اخه ی کم دردسر داره ک جابه جا نشه ی موقع و من کیست دارم الان بخاطر دستگاه ولی ب هرحال راضی ام چون روش های دیگه جلوگیری برام سختن

شما روش جلوگیریتون چیه الان

من قبل عبد پرسیدم گفت دومدل یکیش ۳۵۰۰ ۳ میموته
یکیش ۷ میلیون اون ۱۰ ساله ست

۵ تومن

سوال های مرتبط

مامان آراد🐣 مامان آراد🐣 ۱ سالگی
مامان هاکان و تو دلی❤ مامان هاکان و تو دلی❤ ۱ سالگی
مامان پسته پسر مامان پسته پسر ۱۲ ماهگی
مامان پسته پسر مامان پسته پسر ۱۲ ماهگی