۴ پاسخ

در جد ۲۰ دیقه تو بغلت باشه سر پا همون کار اروغ گرفتنو میکنه

به پهلو بخوابونش

من ک نزنه همونجور میخوابونمش وقتی کم شیر میخوره نمیزنه معمولا

به نظرم باید به یک شونه بخابونی

سوال های مرتبط

مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته سیزدهم بارداری