سلام خانوما نوزاد از چند ماهگی تلویزیون نگا میکنه

۶ پاسخ

تا ۲ سالگی نباید ببینن خیلی ضرر داره

بچه من از اول نگا میکرد

زیر دو سال تلویزیون نبینن بهتره

والا دخترم ۴ماهش نشده داره نگاه میکنه اونقدر سرشو میچرخونه اخرش خدایی نکردا میشکنه بخاطر تلویزیون🤦‍♀️

از من الانم نگاه میکنه

۲ سالگی به بعد

سوال های مرتبط

مامان 🧿آوینا جون🩷 مامان 🧿آوینا جون🩷 ۹ ماهگی