۶ پاسخ

دختر منم وارد ۴ شد کلا ۲۰۰ گرم اضافه کرد وارد ۵ شد ۷۰۰ گرم

وزن تولدش چقدر بود

پسر منم از ۳ تا ۴ فقط ۳۰۰ گرم اضافه کرد دکتر گفت خوبه مشکلی نداره

والا میگن چهارماهگی جهش رشدی دارن و تو وزن گرفتن پسرفت میکنن بخاطر اینکه سوخت و سازشون زیاد میشه خیلی چیزای جدید یاد میگیرن مغزشون رشد میکنه خیلی

دیگ ازاین ب بعدکم وزن اضاف میکنن

دقیقا دختر من تا ۳ ماهگی خوب وزن اضاف کرد از یه ماهگی که الان ۴ ماهش کم کم داره تموم میشه وزن اضافه نکرده زیاد

سوال های مرتبط