۱۳ پاسخ

من رد بخیم اصلا مشخص نیس ۹ ساعت بستری بودم بم القا کردن امپول فشار زدن ک طبیعی زایمان کنم چار سانت دهانه رحمم باز شد ولی بعدش سزارین شدم برگردم عقب اصلا نمیزارم طبیعی بشه از همون اول یراست میرفتم سزارین اونیم ک میگ دیسک گرفتم بعدشو ال شدم بل شدم اگ طبیعی هم میزایید همین میشد ربطی ب سزارینش نداره طبیعی روند کثیفیه من اصلا نمیتونم بش فکر کنم دیگ

من سر پسرم سزارین شدم. به شدت راضی بودم. یکم درد رو داشتم که با شیاف کنترل میشد. کلا یک شب بستری بودم. اومدم خونه خودم کارای شخصی مو انجام میدادم البته بگم 7 لایه شکم پاره بعد دوخته میشه. درد و اذیت داره اما با مسکن قابل کنترل بود. حمام اولیه مو خودم تنهایی رفتم. سر یک هفته بخیه هامو کشیدن.
حتا شام ولیمه پسرم رو خودم درست کردم

نه بابا
منم دقیقا مثل ایشون تا ۵سانت رفتم
حتی سربچه دیده می‌شد
ولی دهانه بازنشد
ضربان قلب هر دومون کند شد ودستور سزارین دادن
تو بیمارستان اکبر آبادی
بسیار عالی بود

من درد طبیعی کشیدم ‌درد سزارینم کشیدم .بی برو برگشت برو سزارین
من سر سقطم کمر درد گرفتم یک سال
ولی سر سزارینم اصلااااا با اینک از سوزن بیحسی میترسیدم تکون میخوردم .سه بار سوزن رو ب کمرم زد
ولی اصلا کمر درد ندارم

زیر شکم بخیه میزنن یا روی واژن؟
من خیلی میترسم
شکمم بزرگ بود از قبل، آویزونه انگار میترسم بخیه ها سرویسم کنه☹️

من ۲تا داشتم خیلی راضی بودم شاید باورت نشه اما برای من اصلأ معلوم نیست

من بخاطر اینکه رو شکمم خط نیوفته میخوام تن به طبیعی بدم😐

من سزارین اختیاری بودم و به شدت راضی بودم‌
ولی عزیرم نظرات کلا متفاوت و بدن با بدن فرق میکنه من حموم اول و بدون اذیت و کمک خودم رفتم و سر ده روز بخیه هامو کشیدم کلا انگار نه انگار

اصلا دیده نمیشه واسه من

راضی بودم

تصویر

روز دهم که بخیه هامو کشیدم بعد ۵۲ روز متوجه شدم دکتر حواسش نبوده یک بخیه به اندازه ۱۵ سانت نکشیده یادش رفته و بعد بخیم گوشت اضافی آورد زشت شد و همش خارش داره.

من به شدت ناراضیم بخاطر سزارین من دیسک کمر گرفتم ولی خو من سزارین اجباری بودم نه اختیاری

ب شدت بده نکنیااا

سوال های مرتبط