۳ پاسخ

من از هفت ماهگی شروع کردم
شیر برنجم خیلی دوست داره😊

میگن تو غذا و فرنی میتونیم شیر بریزیم
من تو فرنی ریختم ولی چند بار بالا اورد
به نظرم همون یک سال درسته

من شیر ماجان میریزم

سوال های مرتبط

مامان ماهان وماهلین🎀 مامان ماهان وماهلین🎀 ۹ ماهگی