۱۴ پاسخ

من از یکسالگی خودم تو خونه بخورم دست اونم میدم چقدر سخت میگیری قدیم بچه هاشونو با آب قند بزرگ میکردن حالا درسته کار درستی نمیکردن ولی دیگه با سخت گیری زیادم فقط خودت اذیت میشی

من پفک‌ هم میدم خب میبینه دلش میخواد چن وقت یه بار دوتا دونه پفک چیزی نمیشه

چیز خوبی نیست دیگه نزار بده بهش

انقد سخت گیری هم خوب نیست بالاخره میخورن و متوجه مزش میشن نوش جونش من خودم هروقت بخورم میدم پسرمم هرچیزی زیادش خوب نیست حتی چیزای مفید و مقوی

خواهر شوهر من خیلی حساس رو بچش حتی پفیلا هم نمیده بهش درعوضش بچش همش مریض میشه ...
حساسیت زیادم خوب نیس

میدم من بهش

بنظرم سخت نگیر

چ بخای چ نخای چند ماه دیگ خودش میگ میخام پس سخت نگیر در حد یک ذره عیبی نداره

من هرزگاهی ب بچم میدم کیک بسکوییت بستنی ذیگه خیلی وسواسی هم خوب نیس خودمونم همینجوری بزرگ شدیم خدایی نکرده بگم طوریمون شده

من که گاهی میدم

البته همون کیک و ایناهم گهگاهی میدم

منک میدم
کیک بسکوییت بستنی
فقط چیپس و پفک و لواشک و این چیزا نمیدم

چرا اینقدر سخت میگیرید 😕

معلومه نه

سوال های مرتبط