۴ پاسخ

ما به کانال داخل روبیکا داریم که نکات تغذیه تکمیلی و دستور غذای رایگان هر روز میذاریم اینم لینکش👇👇👇madaraneehhh@

اگه وزن گیریش خوب بوده ن شروع نکن کمکی رو

رفلاکس یعنی بالا اوردن شیر. از فرنی ساده شروع کن بدون بادام. آرد برنج و آب رو بذار بپزه بعد که سرد شد شیر خشک آماده یا شیر مادر بهش اضافه کن بده

اگه رفلاکس داره ووزنش کمه آره

سوال های مرتبط