۳ پاسخ

برا هاناجان من دو ماهگی راحت بود اما راستش چهارماهگیش سخت بود بیشتر تب کرد ببشتر گریه کرد

۴ماهگی اصن هیچی نبود ب نسبت دوماهگی

سبک تر از دوماهگی
هرچی بزرگ میشه واکسنش بهتر میشه

سوال های مرتبط

مامان هوگر🐣💙 مامان هوگر🐣💙 ۹ ماهگی