۶ پاسخ

من فیلیمو تو گوشیمه بعد گوشیمو وصل میکنم به تلوزیون از تی وی میبینیم

وایفای وصل میشه تلویزیونت؟ یا گوشیت اسمارت ویو داره؟ که گوشیت وصل کنی؟

من فیلیمو رو روی گوشی دارم با تنظیماتش وصل میکنم به تیوی فیلم میبینیم

تلویزیون ما دوو هست از اول خودش داشت

تی وی اندروید باشه میشه
باید بازار بریزی روش یا مایکت نصب کنی مثل گوشی
خوبه ما همیشه نگاه می کنیم

ما ایکس ویژنه و فیلیمو روش نصب بود از اولش

سوال های مرتبط

مامان امیرحافظ‌ مامان امیرحافظ‌ ۵ سالگی